Lowongan On-Site Customer Service PT Sentosa Medika Sejahtera APRIL 2019
Lowongan On-Site Customer Service PT Sentosa Medika Sejahtera APRIL 2019
PT Sentosa provides innovative electronic health record, practice management, population health and revenue cycle management solutions for medical practices. It uses a fast, flexible design that adapts automatically to a physician’s workflow and sets the benchmark for ease-of-use, speed and flexibility, and is one of the few companies with an 19-year track record of success, including a long history of meeting each and every government certification since their inception. Our system, MedikaPro, is an automated system that can help your practice go paperless, provide you with the tools necessary to run an efficient business, and an automated follow-up process that will free up staff from manual tasking enabling them to provide more patient service. Our automated workflow will complement your practice and help you provide an Exceptional Patient Experience.
Baca Juga
MedikaPro is fully integrated with both BPJS’ SEP and also with INA-CBGs, easy-to-use, cloud-based healthcare IT solutions that you can find in Indonesia. Let us show you how MedikaPro, practice management, revenue cycle management and medical transcription solutions and services can better serve you and your patients, grow your practice, help maintain compliance and increase productivity and profitability.
Lowongan On-Site Customer Service PT Sentosa Medika Sejahtera APRIL 2019
– Jenis Pekerjaan: KONTRAK KERJA FULL TIME
– Durasi: 2 bulan
– Start: 1 April 2019
– Start Jam Kerja: 7 pagi – 3 sore
– Area kerja di Bendungan Hilir, Jakarta
– Dapat mengatasi Keluhan Customer dengan positive attitude, sabar dan baik
– Problem solver
– Mengetahui Product Knowledge, Memberikan informasi mengenai produk dan jasa perusahaan
– Sebagai Customer Relation Officer, yaitu sebagai seseorang yang dapat membina hubungan baik dengan pihak ketiga,
– Sebagai Komunikator, artinya sebagai orang yang menghubungi customer dan memberikan informasi tentang segala sesuatu yang dibutuhkan.
– Menjawab pertanyaan terkait produk maupun layanan dari berbagai platform.
– Mencatat serta menganalisa permasalahan yang ditanyakan oleh konsumen untuk mengetahui kekurangan aplikasi maupun layanan.
– Mencatat informasi konsumen untuk menindaklanjuti permasalahan (jika belum terselesaikan)
– Dapat melakukan presentasi di depan 50-100 orang
Baca Juga
Job Specification :
– Pendidikan Minimal SMK/SMA
– Memiliki kemampuan komunikasi dengan baik
– Memiliki pengalaman di bidang customer service
– Fresh Graduate are welcome
– Usia maximal 29 tahun
– Status single
– Menguasai bahasa inggris aktif dan pasif dengan sangat baik
– Mampu mengoperasikan komputer (Ms. Word, Ms. Excel, Powerpoint)
– Mampu mengatasi administrasi perkantoran (laporan harian, surat menyurat)
– Mempunyai Laptop
Soft Skill :
– Mempunyai motivasi dan loyalitas yang tinggi serta bersikap proaktif
– Berpenampilan menarik dan proporsional
Pengalaman:
– Staf Bantuan Pelanggan: 1 tahun (Diutamakan)
Baca Juga
Kirim CV dan Foto Diri beserta Lamaran Lengkap ke [email protected]